Prognozy/ocena/komentarz

Z pewnością komentujecie różnego rodzaju wpisy, prowadzicie własne blogi, w gruncie rzeczy macie swoje zdanie, które przekazujcie innym. A czy oceniacie swoją - nazwijmy to pracę?
Postanowiłem przyglądnąć się swoim wysiłkom. Przeanalizowałem wpis po wpisie (rok 2012) i tam gdzie było to możliwe dokonałem oceny własnych przewidywań dla różnych walorów.


Moje przewidywania w średnim terminie /data/tytuł wpisu/komentarz/ocena/:
zbiorcza ocena w podsumowaniu

Przewidywania krótkoterminowe:

Podsumowanie nie zwali nikogo z nóg, nie wyliczę również procentu poprawnych przewidywań, czy mylnych ocen, a dodam jedno zdanie. Znacznie łatwiej /i to mi odpowiada/ przewidywać ruchy w średnim terminie, a krótkoterminowo zbyt wiele mało znaczących danych "chwieje" rynkiem, co mocno komplikuje poprawność analiz. 

Kończąc dodam - cieszę się z zieleni, choć czerwień dodaje życia:) 

Krzysiek

Bardzo liczę na Wasze komentarze w celu przekazania: konstruktywnej krytyki i uwag do publikowanych wpisów, pomysłów na kolejne wpisy na blogu, propozycji współpracy, czy po prostu utwierdzenia mnie w przekonaniu, że warto prowadzić ten blog.
Zasady komentowania: rzeczowość, nawiązanie do tematu, brak wulgaryzmów. Komentarze nie spełniające tych warunków nie będą publikowane. Dozwolone jest linkowanie własnej domeny dowolną frazą.

2 ; Dodaj komentarz:

Anonimowy 17 kwietnia 2012 15:10  

krzysztofie jak widzisz potencjal spadkowy na towarach tj.ropie brent

Krzysztof 17 kwietnia 2012 23:19  

Po wcześniejszym osiągnięciu podwójnego szczytu spodziewam się silnych spadków, aczkolwiek najpierw musi zostać pokonana linia trendu wzrostowego, a póki to nie nastąpi gra wydaje się ryzykowna.

Co do spadków, to wiele istotnych niedźwiedzich dywergencji można znaleźć na wykresie. Ponadto, to już oczywiście moje zdanie - tak wysokie ceny są nieuzasadnione. Pisałem o tym chociażby tu:
http://risk-and-profit.blogspot.com/2012/03/wykres-ropy-i-zlota-niezalezny-punkt.html

Prześlij komentarz

Skomentuj